Oldalak

2022. január 22., szombat

South Bay Light

 Az előző bejegyzésben a kedvenc fonalboltjaim megszűnéséről panaszkodtam - többek között -, de szerencsére találtam újakat is időközben, pl. a kecskeméti Nordfonal az egyik új kedvenc. Színátmenetes Fabel fonalat kerestem, és találtam! Egyre jobban szeretem a gyapjúfonalakat.:)

De a pamutfonalak nyűgöztek le igazán, és nem is tudtam ellenállni egy fiatalos világoskéknek és egy komoly sötétszürkének. A South Bay Shawlette a kedvenc mintám, de pamutfonalból horgolva elég súlyosnak éreztem már az elején is a készülő kendőt, és nem akartam fél kilónál nehezebbnek a végeredményt, úgyhogy eltöprengtem, mit is tehetnék.

Arra jutottam, hogy a háromláncszemes ívekbe horgolt 7 egyráhajtásos pálca helyett inkább pálca-lánszem-sorozatokat készítek, és így sokkal kényelmesebb, könnyebb viselet lett. A minta veszített valamennyit a plasztikusságából, és kissé határozatlanabb csipkemintává alakult, de így is nagyon szeretem, és gyakran hordom, mostanában kardigán helyett is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése