Oldalak

2014. június 4., szerda

Kék tavirózsa

Amióta a Barkánál nem lehet Barka-fonalat kapni - miért??? :( - átpártoltam a Gombolydához.
Az Alize fonalakból nagyon sokféle van ott, a régi Barkás Kabala és Limonádé (itt Alize Bella és Alize Bamboo Fine) mellett kedvencem lett a Díva és a Cotton Gold.
A Dívából horgoltam egy V-stólát, és a maradék fonalból egy kitűzőt.
Eszméletlen szép színek: a kék árnyalatai, fehér és zöld. A stóla a legszebb holmim ebben a pillanatban, ha holnap le tudjuk fotózni, felteszem ide, de a kitűzőről már van egy kép:


Spirálban horgoltam, és próbáltam szuggerálni a fonalat, hogy úgy jöjjenek a színek, hogy a középső sziromsor fehérrel kezdődjön, és a legszélére jöjjön egy pici zöld. :)
És akkor most már nem lesz Vitorlás, Ladik, Fészek? Ez utóbbit ki sem tudtam még próbálni, de nagyon jónak tűnt az újrahasznosított pamut-alapanyag...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése