Oldalak

2011. július 30., szombat

Nagy gubanc

Megszámoltam: 7 munkán dolgozok egyszerre, és ezek csak a horgolások, a többi ügyemet kihagytam. Legalább akkora most a gubanc, mint ezen a fotón, ami egyébként egy jövőbeli "dizájnersál" korai fázisképe, és egyik a 7-ből. Egy kislány fogja majd viselni, úgyhogy hordható és könnyen kezelhető funkcionális darabnak kell lennie, szóval azon tépelődök most, miért is nem választottam valami hagyományosabb mintát.

A másik, ami egyébként az első helyen áll, egy csipkeblúz egy barátnőmnek. A mintát én javasoltam, de nem volt jó választás abból a szempontból, hogy nem mindig megy nekem a 7-ig való számolás. Néha csak 6-ig sikerül, és csak a következő sorban jövök rá. :) És aztán bontok és bontok...
Nagyon szeretem ezt a mintát, egy stólát is el tudok vele képzelni, de hogy métereken számolgassak? :)
Nem bonyolult pedig, a pálcák közötti áttörés 3 sor ismétlődéséből áll össze:


  1. 3 láncszem - a 3. szembe rövidpálcát öltünk - 3 láncszem
  2. 2 láncszem - az ívbe 1 rövidpálca - 3 láncszem - az ívbe 1 rövidpálca - 2 láncszem
  3. 2 láncszem - 3 egyszerre befejezett egyráhajtásos pálca a középső ívbe - 2 láncszem
Az elválasztó egyráhajtásos pálcákból annyit horgoljunk, amennyi jólesik, illetve ahogyan kijön a méret. :)

2 megjegyzés: