Oldalak

2012. január 12., csütörtök

Kendők, sálak

Gyerekkorom óta imádom a sálakat, kendőket, nyáron is képes vagyok a nyakam köré tekerni valamit. Lehet, hogy ezek alkotják a ruhatáram nagyobb részét... mindjárt utánanézek. :)

Az első kettő már tavaly elkészült, csak még nem jutottak el idáig a fotók, az utolsót pedig tegnap éjjel kezdtem horgolni, de mindjárt kész (eddig tartott a fonal).

Csak a gyöngyfonalak áráról akartam érdeklődni a boltban, azután megláttam a lila fonalakat...


Tavaly nyáron pedig annyira szerettem volna megnyerni azokat a Mojito fonalakat :), de hát nem jött össze, Gabi kendőjét pedig mindenképpen akartam.
A röviden színátmenetes fonalakhoz tökéletesen passzol ez a minta.


A legújabb sálacskám pedig egy szegély a mypicot.com-ról. A fonal a Vitorlások közül származik, ez a kedvencem, nem számít, hogy nem pihepuha meleg, én legszívesebben minden holmimat ebből készíteném. :)


***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***  ***
Utóirat / utókép (első közzététel után)
És van még egy SBS is :) Barátnőmnek készült valami hihetetlen zöld árnyalatból. Ez a fotó sajnos nem színhelyes, de az előzőek azok.



2 megjegyzés:

  1. Hmmmm.... szépségesek... az a szegélysálacska meg csuda jó ötlet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. :)
      Arra is gondoltam, hogy "rendes" sálra is lehetne valami szegélyt horgolni...

      Törlés