Oldalak

2011. szeptember 6., kedd

Mégsem hippi szoknya...

... pedig azt hittem. Az előző darabomat többen is annak vélték, de utánanéztem, és kiderült, hogy a hosszú és bő szoknyák tartoznak ebbe a kategóriába. Ez pedig rövid és nem igazán bő.
De nadrág fölött viselve szerintem közelít ahhoz a stílushoz.


Emlékszem, gimis koromban volt egy fantasztikus nap tanévzáró előtt, amikor mindent viccesre vehettünk, és minden osztálynak különlegesen kellett felöltöznie. Rémlik, hogy volt mexikói, rocker... hű, itt le is állt a memóriám:) , és mi voltunk a hippik. :)
Eléggé konszolidált és unalmas ruhatáramból nem volt könnyű választani, annyit tudtam tenni, hogy egy férfiing fehér gombjait lecseréltem tiritarkára. Mindegyik más színű volt. Még meg kell lennie valahol, ha megtalálom, lefotózom.
Most már jobban fel tudnék öltözni, bár ez eredetileg strandszoknya lenne, és hát közelít az ősz.
A szoknya felső része a szokásos, horgolókönyvekben is megtalálható minta alapján készült, lejjebb egyedi, ahogy épp jólesett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése